środa, 15 sierpnia 2012

Toskańskie klimaty

Toskania jest taka urocza, że nie sposób ubrać się tak po prostu w bawełniany t-shirt. Wybrałam bluzeczki w nieco romantycznym stylu i - dla kontrastu - poszarpane szorty z H&M. Oto moje dwa toskańskie zestawy.

Pensjonarka w groszki
Bardzo lubię bluzki z takim "pensjonarskim" kołnierzykiem. Ta należy do moich ulubionych i choć wymaga prasowania (za czym nie przepadam!) to często ją noszę. Poza tym materiał, mimo że sztuczny, nieźle radził sobie z ponad 30-stopniowym upałem i nie przyklejał się do skóry. Wielka stopa na zdjęciach na schodkach, to efekt użycia obiektywu szerokokątnego:) Nie jestem wprawdzie Kopciuszkiem, ale mieszczę się w standardach.








bluzka - Promod
szorty - H&M
torebka - SH
sandałki - no name (Allegro)

Kolorowe motyle
Drugi zestaw w podobnym stylu. Spodenki z H&M te same co powyżej - są naprawdę świetne i niesamowicie wygodne. Na zdjęciach pojawia się także znajoma torebka "Hello Kitty". Może inna pasowałaby tu bardziej, ale pamiętajcie, że to były wakacje a ja nie robiłam zdjęć pod kątem bloga. Poza tym ta torebka jest bardzo funkcjonalna i pakowna.





bluzka - Zara
spodenki H&M
klapki - Inblu
torebka - Hello Kitty

Na zakończenie tego wpisu wklejam jeszcze dwa urocze obrazki z kawiarni w miejscowości San Quirico d'Orcia. Tam wszystko jest śliczne:)



1 komentarz:

  1. obie bluzeczki są prześliczne - dziewczęce, delikatne i słodkie.


    lena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...