wtorek, 28 sierpnia 2012

Jeans & leather

Dziś zestaw z moimi ulubionymi (a znienawidzonymi przez mojego męża) jeansami, a do tego skórzany żakiet. No i pokusiłam się o loki wykonane prostownicą. Niestety "schodki" na moich włosach - widoczne na niektórych zdjęciach w poprzednich postach - to wynik pracy niedoświadczonej fryzjerki. Jutro coś z tym zrobię. Pozdrawiam!















leather jacket - Peek & Cloppenburg
jeans - Zara
boots - Clarks
top - SH
purse - SH

Set with my favourite (and hated by my husband) ripped Zara jeans and leather jacket. Plus I made some curls on my hair, using the straightener. 

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna koszulka :)
    Spodnie są extra - wyciągnęłabym je tylko trochę z butów i zbluzowała przy kostce i marynareczkę nosiłabym rozpiętą :)

    Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty i słodki kociak na koszulce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka i żakiet są niesamowite, spodnie mają ciekawe przetarcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka podoba mi się najbardziej ;) ...a ten uroczy kociak na koszulce pasuje idealnie do całego zestawy ;) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, super zdjęcia!

    Obserwuje i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi najbardziej podobają się buty :)

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...