sobota, 18 sierpnia 2012

Casual Friday

Wprawdzie już sobota, ale pokażę Wam wczorajszy "casualowo-grillowy zestaw", choć tak szczerze mówiąc trudno to nawet nazwać zestawem. Po prostu założyłam to co wygodne i co moim zdaniem fajne - i wyszłam. Chciałabym na blogu prezentować nie tylko wyrafinowane zestawy, ale także (i przede wszystkim) to, w co się ubieram na różne okazje, także na co dzień.
Koszula w niebiesko-granatową kratę to jedna z moich ulubionych. Kupiłam ją na początku roku w sklepie KappAhl i natychmiast się zakochałam! Jest wygodna, mięciutka, ładnie leży - słowem same zalety. Od razu kupiłam jeszcze jedną z tej serii ale oczywiście w zupełnie innej kolorystyce. Postaram się też niedługo ją tu pokazać.








koszula - KappAhl
jeansy - H&M
bezrękawnik - no name
torba - Esprit
trampki - Diverse

2 komentarze:

  1. Stosownie do okazji, ładnie Ci w niebieskim, koszula super i to nie tylko na grila....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ten look wygląda. Koszula i kamizelka kradną wszystko. Jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...