niedziela, 19 sierpnia 2012

Groszki w roli głównej

Oto wyniki mojej pierwszej "sesji balkonowej". W roli głównej bluzeczka w groszki z koronkowym tyłem. To była miłość od pierwszego wejrzenia i chociaż strasznie się gniecie - wybaczam jej:) Do tego m.im. legginsy Calzedonia. Mam w domu kilka par i cenię je przede wszystkim za naprawdę świetną jakość szwów, co - jak wiecie - przy legginsach jest niezwykle istotne.












bluzka - Promod
płaszczyk - KappAhl
legginsy - Calzedonia
buty - Deichmann

A to mój mały pomocnik, który pojawił się pod koniec sesji:) Myszkin.


I jeszcze się pochwalę. Nowy nabytek - tym razem nie ciuszek, ale coś bardzo przydatnego w moim dalszym bloggowaniu. Pilot zdalnego sterowania do Nikona czyli mój mały fotograf. Wkrótce przekonamy się, jak się sprawdza w praktyce.
zdjęcie: http://www.fotoit.pl


Pozdrawiam i do następnego razu!

5 komentarzy:

  1. Bluzeczka urocza, pięknie wyglądasz, życzę Ci wielu udanych stylizacji, nowy nabytek niech się sprawdzi a kicia świetnie pozuje....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wszystko razem wygląda. Co do pilota mam identyczny ma swoje wady, i zalety. Czasem trudno sie robi zdjęcia nim bo nie zawsze łapiemy ostrość. A tak btw to jakiego nikona używasz?. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon d3000 z aspiracjami na coś więcej:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Fajne bidy, ja mam d 90 i d 7000. Jak na początek to dobry sprzęt. Zdjęcia mają fajny klimat, i jest na czym oko zawiesić, zapraszam do mnie na bloga.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. po pierwsze piękna kobieta, a makijaż ładnie wykonany, podkreśla urodę.
    podoba mi się połączenie faktur delikatnej koronki, uroczych kropek z a la skórzanymi, zadziornymi legginsami.
    i kot Myszkin bliski mojemu sercu bo mieszka u mnie bardzo podobny zwierz:)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...