wtorek, 4 września 2012

Pastel contradictions

Dziś pokażę Wam zestaw luźno zainspirowany zdjęciem z katalogu Twin-Set Simona Barbieri. Połączenie delikatnej szyfonowej sukienki z rozpinanym swetrem o grubym splocie. Całość postanowiłam utrzymać w pastelowych kolorach. Dla mnie problemem było tylko - co z nogami? Gołe nogi do grubego swetra - nie pasowało mi to. A z drugiej strony - rajstopy do leciutkiej i zwiewnej sukienki? A może tylko ja mam problem z cienkimi cielistymi rajstopami? Po prostu nie lubię i już:( Zestaw póki co jest tylko "balkonowy", tzn. nie opuściłam w nim murów własnego domu, ale jak teraz patrzę na zdjęcia - całkiem mi się podoba. Tylko poradźcie mi - co założyć na nogi???








dress - H&M
cardigan - SH
handbag - Allegro
necklace - SH
stilettos - Baldowski

A oto zdjęcie, które było inspiracją.


Today's set was inspired by Twin-Set Simona Barbieri catalogue. I'm wearing delicate shiffon dress with thick cardigan. All set in pastel colours.

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...